Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

ΡΟΚ: ΤΑ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ



ΡΟΚ: ΤΑ 5 ΒΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΑΦΗΣ ΜΕ ΤΟ ΣΑΤΑΝΙΣΜΟ

Στο περιοδικό GSK-INFO (τ. 3 / 04) δημοσιεύεται μία πολύ χρήσιμη συνέντευξη του Ιταλού δημοσιο­γράφου Κάρλο Κλιμάτι, όπου ο εν λόγω μελετη­τής του φαινομένου του σατανισμού, μεταξύ άλλων, προειδοποιεί για τον κίνδυνο που απειλεί τους νέους με τα ακούσματα τραγουδιών σατανιστικής ρόκ μου­σικής που αποτελούν την "πόρτα εισόδου" στους πάσης φύσεως αποκρυφιστικούς χώρους. Χαρακτηρι­στική είναι η δήλωση του Κλιμάτι που αποτελεί είδος αποφθέγματος: "Η βάση από την οποία ξεκινάμε στο σατανισμό είναι ο θάνατος της ελπίδας".

Η ενδιαφέρουσα συνέντευξη του Κάρλο Κλιμάτι έχει ως εξής:

Zenit: Πόσο διαδεδομένο είναι το φαινόμενο του σατανισμού ανάμεσα στους νέους ανθρώπους;

Κλιμάτι: Είναι σίγουρα ένα φαινόμενο το οποίο δι­αδίδεται γρήγορα και ελέγχεται πολύ δύσκολα. Θα το περιέγραφα σαν ένα φαινόμενο "Κάνε το μόνος σου!", στο οποίο κάνουν την πρακτική τους οι νέοι με το να ακούνε ρόκ μουσική και κάνοντας αναζήτηση στο Ιντερνέτ. Φυσικά, δεν πρέπει να κάνουμε το λάθος να γενικοποιήσουμε τα λεγόμενα και να καταδι­κάσουμε όποιον ακούει ροκ μουσική. Συγχρόνως όμως πρέπει κανείς να είναι ρεαλιστής και να καταλάβει ότι το σατανικό ρόκ είναι ένα εμπορικό προϊόν, που αποφέρει εκατομμύρια. Πάρα πολλοί τραγουδιστές δι­αδίδουν μέσω αυτού την υποκουλτούρα της βίας, των ναρκωτικών και του μίσους.

Zenit: Πως μπορεί ένας νέος να έλθει σε επαφή με το σατανισμό;

Κλιμάτι: Είναι μια διαδικασία, η οποία διεκπεραι­ώνεται σε "φάσεις" κι αυτό εξηγείται εύκολα, εάν σκεφθούμε, ότι οι νέοι άνθρωποι είναι πολύ εξοικειωμένοι με τις νέες τεχνολογίες και τα μέσα επικοινωνίας. Το πρώτο βήμα συνίσταται κυρίως στο απλό ενδιαφέρον για κάποιον τραγουδιστή. Αγοράζει αρχικά, ο νέος τα CD του τραγουδιστή και παθιάζεται με τη μουσική του. Μετά, νοιώθει την ανάγκη να γνωρίσει περισσότερα για τον τραγουδιστή.

Σε δεύτερο βήμα, μαθαίνει τα κείμενα των τραγουδιών και ως εκ τούτου, εκτίθεται στη ζωή της αμαρτίας. Το τρίτο βήμα είναι η προμήθεια μουσικών περιοδικών, που πληροφορούν για τους αγαπημένους του τραγουδιστές. Τον τελευταίο καιρό δημοσιεύονται σε συγκεκριμένα περιοδικά της ρόκ μουσικής, όχι μόνο πληροφορίες για τη μουσική, αλλά και για τον "εσωτε­ρισμό" και τον σατανισμό. Μερικές φορές δίδονται και διευθύνσεις οργανώσεων του σατανισμού ή οι ιστοσελίδες του ιντερνέτ διαφόρων τραγουδιστών, οι οποίες έχουν σχέση με τον αποκρυφισμό.

Ακολουθεί το τέταρτο βήμα: Για να πληροφορηθεί ο νέος περισσότερα ψάχνει στο ιντερνέτ. Υπάρχει ο κίνδυνος, λοιπόν, για κάποιον, να ξεκινήσει από απλή περιέργεια, να προχωρήσει στις ιστοσελίδες των σατανιστών τραγουδιστών της ροκ μουσικής και να κατα­λήξει στις ιστοσελίδες πραγματικών αιρέσεων ή και σε φόρουμ συζητήσεων σατανιστών. Στο πέμπτο και τελευταίο βήμα, ο νέος μέσω e mail αποκτά πλέον επικοινωνία με μια αίρεση ή με κάποιον, που ασκεί πρακτική μαγεία.

Zenit: Ποια είναι η φιλοσοφία του σατανισμού, που απευθύνεται στους νέους;

Κλιμάτι: Για να αναλύσουμε αυτό το φαινόμενο, είναι σημαντικό να το εξετάσουμε σε βάθος. Δεν πρέ­πει να παραμείνουμε στις βιαιοπραγίες και σε κάποια μακάβρια τελετουργικά, που πραγματοποιούνται σε δάση. Θέλω να υπογραμμίσω με έμφαση κυρίως την ιδέα: "Κάνε το μόνος σου, όπου θέλεις και όπως αισθά­νεσαι"! Πρόκειται για μία πρόσκληση στη σχετικοποίηση της ηθικής και στη ζωή χωρίς κανόνες. Είναι η περίπτωση που ο άνθρωπος με αυθάδεια επιθυμεί να πάρει τη θέση του Θεού και να ζήσει με βάση τη δική του εγωιστική επιθυμία.

Η βάση από την οποία ξεκινά ο σατανισμός είναι ο θάνατος της ελπίδας. Η κλήση προς την απομόνωση και στο να μη πιστεύει κανείς σε τίποτα πραγματοποι­είται με την αποδοχή, ότι η ζωή είναι ζούγκλα, όπου οι δυνατοί κερδίζουν και θριαμβεύουν εις βάρος των αδυνάτων.

Φαίνεται, δυστυχώς, ότι πολλοί νέοι άνθρωποι εν­τυπωσιάζονται από τέτοιες τρομακτικές "φιλοσοφίες". Αυτό γίνεται εύκολα αντιληπτό, εάν περάσει κάποιος, νύχτα, από τα κέντρα που προσφέρουν αυτή τη μου­σική. Οι νέοι εκεί είναι ντυμένοι συνήθως στα μαύρα· συχνά, τα χέρια τους είναι "διακοσμημένα" με μικρές πληγές, που τις έχουν προκαλέσει αυτοί οι ίδιοι...

Οι χαρακιές αυτές αποτελούν την "περιγραφή" του πεσιμισμού. Βρίσκονται εκεί για να περιγράψουν άλ­λες, σοβαρότερες πληγές, κυρίως αυτές της καθημερινής ζωής. Πρόκειται για μια ζωή που τη χαρακτηρίζει η έλ­λειψη επικοινωνίας -και μάλιστα μέσα στην οικογένεια-και από τις δυσκολίες στο σχολείο ή στη δουλειά.

Zenit: Πως μπορεί να καταπολεμηθεί το φαινόμενο της σατανιστικής ροκ μουσικής;

Κλιμάτι: Η λύση είναι να συνηθίσουμε τους νέους μας στο να αποκτήσουν ένα ισχυρότερο κριτικό πνεύμα. Δεν πρέπει να δέχονται τα πάντα, όσα οι αστέρες του ροκ προβάλλουν, παθητικά. Θα πρέπει εμείς να τους βοηθήσουμε να εμβαθύνουν σκεπτόμενοι, να κατανοούν καθώς και να αρνούνται ό,τι προπαγανδίζει την υποκουλτούρα του θανάτου. Δεν πρέπει να αφήσουμε κάποιον να πλανηθεί από τις φρικτές αυτές "φιλοσοφί­ες". Αν κάποιος ροκ σταρ προπαγανδίζει υπέρ της βίας, δεν πρέπει ν' αγοράζουμε τα CD του. Ας προσφέρουμε την επιδοκιμασία μας στους καλλιτέχνες εκείνους, που μας μεταφέρουν το αισιόδοξο μήνυμα της ζωής. Τα καλά παραδείγματα δεν λείπουν, αρκεί να τ' αναζητήσουμε.

Αυτό τον δρόμο πρέπει να επιλέξουμε για να μετα­τρέψουμε το κέντρο βάρους της μουσικής βιομηχανίας, μιας βιομηχανίας που έχει την τάση να κερδίζει χρήμα­τα εις βάρος της νεολαίας. Θα πρέπει να μάθουμε να ρωτάμε, ποίο είδος ιδεολογίας κρύβεται πίσω από ένα CD, όταν το αγοράζουμε και ποια μηνύματα προπαγαν­δίζουν. Ειδ' άλλως, καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στα τσαρτ, οι σατανιστές ροκ σταρς.

Από τον ΔΙΑΛΟΓΟ τεύχος 39

www.egolpion.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου