Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Τετάρτη, 30 Ιουνίου 2010

«Φίλτρα» προστασίας για τα μάτια σας...



TV EΘΝΟΣ

Τα μάτια μας είναι πολύτιμα και πρέπει να τα φροντίζουμε πάντα. Κούραση, πολλές ώρες στον υπολογιστή, προβλήματα όρασης, λανθασμένα γυαλιά, αλλά και αντηλιά και σκόνη μπορούν να προκαλέσουν ερεθισμούς και τσούξιμο. Επισκεφθείτε οπωσδήποτε τον οφθαλμίατρό σας με το παραμικρό σύμπτωμα, αλλά ακολουθήστε και μερικές φυσικές συνταγές για να ξεκουράσετε και να ανακουφίσετε τα μάτια σας.


«Φίλτρα» προστασίας για τα μάτια σας...

Βότανα: Ολα τα βότανα που περιέχουν βήτα καροτίνη, όπως ο μαϊντανός, η μέντα και η σπιρουλίνα, έχουν ευεργετική επίδραση στα μάτια και μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για να κάνετε δροσερές κομπρέσες. Ιδιαίτερα ωφέλιμα, επίσης, είναι το πράσινο τσάι, το χαμομήλι και το δεντρολίβανο.

Ενα ξεκούραστο μαξιλαράκι: Το μαξιλαράκι ξεκούρασης για τα μάτια είναι μια εύκολη και πρακτική λύση που μπορείτε πάντα να έχετε κοντά σας, στο κομοδίνο και να το χρησιμοποιείτε όποτε χρειάζεται. Είναι ένα μακρόστενο λεπτό μαξιλάρι από ύφασμα που καλύπτει τα μάτια σας και την περιοχή μέχρι τους κροτάφους και μπορείτε να το γεμίσετε με ρύζι, φακές, λιναρόσπορο, βρώμη, όπου θα προσθέσετε κάποιο μυρωδικό βότανο. Κάθε φορά που νιώθετε κούραση ή ένταση στα μάτια σας ξαπλώστε για δέκα λεπτά και τοποθετήστε το μαξιλαράκι πάνω στα μάτια σας. Θα νιώσετε αναζωογονημένοι και ξεκούραστοι αμέσως.

Για να φτιάξετε το δικό σας μαξιλαράκι, κόψτε δύο κομμάτια μεταξωτό ύφασμα σε διαστάσεις 8 εκατ. Χ 17 εκατ. και ράψτε τα στις τρεις πλευρές, αφήνοντας τη μία ανοιχτή για να το γεμίσετε με ένα μείγμα που θα ετοιμάσετε με 1 φλιτζάνι λιναρόσπορο, 1 φλιτζάνι αποξηραμένη άνθη λεβάντας και 5 σταγόνες αιθέριο έλαιο λεβάντας.

Κομπρέσες: μια δροσερή κομπρέσα με βότανα θα ανακουφίσει άμεσα τα κουρασμένα και ερεθισμένα μάτια. Δοκιμάστε την.

Αφήστε σε βραστό νερό δύο φακελάκια χαμομήλι και μετά βάλτε τα στο ψυγείο ώσπου να κρυώσουν. Ξαπλώστε με τα φακελάκια πάνω σε κλειστά βλέφαρα για 10 λεπτά.

Η σωστή διατροφή και ο φωτισμός

Φροντίστε η διατροφή σας να περιλαμβάνει άφθονα φλαβονοειδή, που βρίσκουμε στο πράσινο τσάι και στο μπαχαρικό κουρκούμη. Πολλά προβλήματα των ματιών οφείλονται σε έλλειψη ωμέγα 3 λιπαρών - φροντίστε να τρώτε τακτικά σκουμπρί, σολομό και τόνο, καθώς και λιναρόσπορο που περιέχουν αυτά τα ωφέλιμα συστατικά. Η έλλειψη ψευδαργύρου μπορεί να ευθύνεται επίσης για τα προβλήματα όρασης: τρώτε τακτικά αβγά, δημητριακά ολικής άλεσης, ξηρούς καρπούς και γιαούρτι.

Μην ξεχνάτε ποτέ τα γυαλιά ηλίου την άνοιξη και το καλοκαίρι, όταν το φως του ήλιου είναι πιο δυνατό.

Φροντίστε να έχετε σωστό φωτισμό στους χώρους όπου διαβάζετε ή χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή.

Κάντε ένα διάλειμμα από τη δουλειά στον υπολογιστή και ξεκουράστε τα μάτια σας κοιτάζοντας μακριά.


www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου