Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Κυριακή 30 Ιανουαρίου 2011

Η εμφάνιση του Αγίου Αρσενίου της Πάρου


Εορτάζει την 31 Ιανουαρίου.

Ό καπετάν Κωνσταντής Διηγείτο:

Πήγα Στη Μονή του Χριστού να δω τις κόρες μου. Μπήκα στην εκκλησία να προσκυνήσω τον όσιο Αρσένιο. Τον βρήκα όρθιο στην Ωραία Πύλη. Μίλησα μαζί του και πήρα την ευχή τον.

Βγαίνοντας έξω από το ναό με ρώτησαν οι κόρες μου:

«-Με ποιόν έπιασες κουβέντα στην Εκκλησία;».

«-Μωρέ παιδιά μου, μου 'πατε πως ό άγιος Αρσένιος είναι αποθαμένος, αλλά εγώ ολοζώντανο τον είδα και κουβέντιασα μαζί του. Μεγάλη ή χάρη του, ευωδίαζε το χέρι του».




πηγή:www.agiooros.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου