Το ωροσκόπιο, λένε οι αστρολόγοι, δεν είναι αντίθετο προς την θρησκεία˙ αποτελεί και αυτό ένα θαύμα τού Θεού, που ταυτόχρονα συνιστά ένα σύνδεσμο ανάμεσα στη θρησκεία και στην επιστήμη. Ο αστρολόγος L. Huber στο περιοδικό Astrolog (περιοδικό για αστρολογική ψυχολογία, 9/1982) σε άρθρο του με τίτλο αστρολογία και θρησκεία γράφει:
Η αστρολογία μπορεί να είναι ένας σύνδεσμος ανάμεσα στη θρησκεία και στην επιστήμη. Με επιστημονική ακρίβεια περιγράφει την Κοσμική νομοτέλεια, που επηρεάζει τη ζωή του επί μέρους ανθρώπου, όπως επίσης και τη ζωή των πλανητών μας.
Κάθε ωροσκόπιο, υποστηρίζουν οι αστρολόγοι, είναι μια αναφορά στο Θεό και δείχνει πόσο σοφά τα τακτοποίησε ο Θεός όλα, ώστε τα άστρα να διαγράφουν την ανθρώπινη μοίρα και ο άνθρωπος να παίρνει μια διδαχή για τη ζωή του. Υποστηρίζεται πως ένα ωροσκόπιο είναι σε άριστη αρμονία με την πρόνοια του Θεού.
Ο Louis de Wohl, γνωστός Άγγλος αστρολόγος, κάνει σαφή αυτή την αντίληψη της θεϊκής πρόνοιας σε αναφορά στην αστρολογία, στο βιβλίο τού Sterne, Krieg, und Frieden: Μόνο όποιος δεν γνωρίζει απολύτως τίποτα από την αστρολογία μπορεί να πει πως η διδαχή της αντιστρατεύεται στην πρόνοια του Θεού. Κανένας δεν μπορεί να είναι τόσο ανόητος να πιστεύει πως μπορεί να αποδυναμώσει την πρόνοια τού Θεού με την ανθρώπινη γνώση. Όμως το θέλημα τού Θεού ήταν να ευρεθεί το αλεξικέραυνο. Και όποιος αρνείται να τοποθετήσει στο σπίτι του αλεξικέραυνο, επειδή αυτό θα εσήμαινε ότι εμποδίζει τη θεϊκή πρόνοια, αυτός έχει μια θλιβερή αντίληψη για το Θεό.
Όμως, όπως παρατηρεί και ο F.E. Haack (σ. 30), δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει το ωροσκόπιο με το αλεξικέραυνο ή τους κεραυνούς με τη μοίρα των ανθρώπων, που καταγράφεται στα ωροσκόπια. Ένας κεραυνός συνιστά κατά ένα τρόπο μοναδικό γεγονός και όχι μια συνεχή κατάσταση. Το αντίθετο συμβαίνει με το ωροσκόπιο. Τα γεγονότα είναι γραμμένα πάνω σ' αυτό και αναφέρονται σε μια συνεχή κατάσταση ή τάση μέσα στον άνθρωπο, η οποία όμως δεν είναι δεδομένη, επειδή απλώς το ισχυρίζονται οι αστρολόγοι.
Με την ίδια άλλωστε αστρολογική λογική, θα μπορούσαμε να αναφερθούμε και στις θυσίες στους αφρικανικούς θεούς. Σ' αυτήν την περίπτωση η ανθρώπινη γνώση θα ήταν το να γνωρίζει κανείς όχι την πρόνοια του Θεού, αλλά την δαιμονικότητα των θεών αυτών και τις πρακτικές που πρέπει να χρησιμοποιήσει για τον εξευμενισμό τους.
Όποιος αρνείται αυτή τη γνώση και την αποτελεσματικότητα αυτών των πρακτικών, ούτε θα ακύρωνε αυτή τη δαιμονικότητα ούτε θα απαλασσόταν από τις συνέπειές της, αν δεν έκανε χρήση αυτών των πρακτικών εξευμενισμού, αφού αυτές οι τεχνικές εξευμενισμού βρίσκονται μέσα στη θέληση των αφρικανικών θεοτήτων!
ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΘΗΝΑ 1995
ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Π. Ε. Γ, τηλ. 210 6396665
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ www.egolpion.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου