Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Πέμπτη 19 Μαΐου 2011

ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΩΡΟΣΚΟΠΙΟ ΕΝΑ ΔΩΡΟ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ;



π. ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΑΛΕΒΙΖΟΠΟΥΛΟΥ

Το ωροσκόπιο, λένε οι αστρολόγοι, δεν είναι αντίθε­το προς την θρησκεία˙ αποτελεί και αυτό ένα θαύμα τού Θεού, που ταυτόχρονα συνιστά ένα σύνδεσμο ανάμεσα στη θρησκεία και στην επιστήμη. Ο αστρολόγος L. Huber στο περιοδικό Astrolog (περιοδικό για αστρολογι­κή ψυχολογία, 9/1982) σε άρθρο του με τίτλο αστρολο­γία και θρησκεία γράφει:

Η αστρολογία μπορεί να είναι ένας σύνδεσμος ανά­μεσα στη θρησκεία και στην επιστήμη. Με επιστημονική ακρίβεια περιγράφει την Κοσμική νομοτέλεια, που επηρεάζει τη ζωή του επί μέρους ανθρώπου, όπως επίσης και τη ζωή των πλανητών μας.

Κάθε ωροσκόπιο, υποστηρίζουν οι αστρολόγοι, είναι μια αναφορά στο Θεό και δείχνει πόσο σοφά τα τακτο­ποίησε ο Θεός όλα, ώστε τα άστρα να διαγράφουν την αν­θρώπινη μοίρα και ο άνθρωπος να παίρνει μια διδαχή για τη ζωή του. Υποστηρίζεται πως ένα ωροσκόπιο είναι σε άριστη αρμονία με την πρόνοια του Θεού.

Ο Louis de Wohl, γνωστός Άγγλος αστρολόγος, κάνει σαφή αυτή την αντίληψη της θεϊκής πρόνοιας σε αναφορά στην αστρολογία, στο βιβλίο τού Sterne, Krieg, und Frieden: Μόνο όποιος δεν γνωρίζει απολύ­τως τίποτα από την αστρολογία μπορεί να πει πως η διδα­χή της αντιστρατεύεται στην πρόνοια του Θεού. Κανένας δεν μπορεί να είναι τόσο ανόητος να πιστεύει πως μπορεί να αποδυναμώσει την πρόνοια τού Θεού με την ανθρώπι­νη γνώση. Όμως το θέλημα τού Θεού ήταν να ευρεθεί το αλεξικέραυνο. Και όποιος αρνείται να τοποθετήσει στο σπίτι του αλεξικέραυνο, επειδή αυτό θα εσήμαινε ότι εμ­ποδίζει τη θεϊκή πρόνοια, αυτός έχει μια θλιβερή αντίλη­ψη για το Θεό.

Όμως, όπως παρατηρεί και ο F.E. Haack (σ. 30), δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει το ωροσκόπιο με το αλεξικέ­ραυνο ή τους κεραυνούς με τη μοίρα των ανθρώπων, που καταγράφεται στα ωροσκόπια. Ένας κεραυνός συ­νιστά κατά ένα τρόπο μοναδικό γεγονός και όχι μια συνε­χή κατάσταση. Το αντίθετο συμβαίνει με το ωροσκόπιο. Τα γεγονότα είναι γραμμένα πάνω σ' αυτό και αναφέ­ρονται σε μια συνεχή κατάσταση ή τάση μέσα στον άν­θρωπο, η οποία όμως δεν είναι δεδομένη, επειδή απλώς το ισχυρίζονται οι αστρολόγοι.

Με την ίδια άλλωστε αστρολογική λογική, θα μπο­ρούσαμε να αναφερθούμε και στις θυσίες στους αφρικα­νικούς θεούς. Σ' αυτήν την περίπτωση η ανθρώπινη γνώση θα ήταν το να γνωρίζει κανείς όχι την πρόνοια του Θεού, αλλά την δαιμονικότητα των θεών αυτών και τις πρακτικές που πρέπει να χρησιμοποιήσει για τον ε­ξευμενισμό τους.

Όποιος αρνείται αυτή τη γνώση και την αποτελεσματικότητα αυτών των πρακτικών, ούτε θα ακύρωνε αυτή τη δαιμονικότητα ούτε θα απαλασσόταν από τις συνέπειές της, αν δεν έκανε χρήση αυτών των πρακτικών εξευμενισμού, αφού αυτές οι τεχνικές εξευμενισμού βρίσκονται μέσα στη θέληση των αφρικανικών θεοτήτων!

ΑΠΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ: Η ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΑΘΗΝΑ 1995

ΓΙΑ ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ Π. Ε. Γ, τηλ. 210 6396665

ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΕΓΚΟΛΠΙΟΝ www.egolpion.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου