Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

«Απείθαρχος»… υπηρέτης της Μπίλντερμπέργκ

Ο δικός μας τι είναι;....

Στη δευτερολογία του στην ιταλική γερουσία, ο νέος Ιταλός πρωθυπουργός, Μάριο Μόντι, μίλησε για την αυτονομία της κυβέρνησής του.

«Σε ό,τι αφορά την στάση της κυβέρνησης και των μελών της, απέναντι σε συνωμοσίες, ισχυρές εξουσίες, πολυεθνικές, υπερδυνάμεις, στις Ηνωμένες Πολιτείες ή στην Ευρώπη, επιτρέψτε μου να σας καθησυχάσω απόλυτα -και το εννοώ, απόλυτα- διότι οι προσωπικές μας ιστορίες, η δική μου και των συναδέλφων, είναι αρκετά εύγλωττες», τόνισε ο Μόντι.

Αναφερόμενος στην προσωπική εμπειρία του ως ευρωπαίου Επιτρόπου αρμόδιου για τον Ανταγωνισμό, ο Ιταλός οικονομολόγος και νέος πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι «όταν ήμουν επίτροπος στις Βρυξέλλες, δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι οι μεγάλες πολυεθνικές με θεώρησαν έναν πιστό και πειθαρχημένο τους υπηρέτη».

Μιλώντας για τις μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες, ο Μόντι επισήμανε ότι «ως Επίτροπος πάντα είχα την ευκαιρία και την ευχαρίστηση να δίνω την συμβολή μου, ερχόμενος σε αντίθεση με τις μεγάλες ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, όταν τύχαινε να μην σέβονται τους κανόνες».

Ο πρωθυπουργός πρόσθεσε ότι «η εργασία με γνώμονα τον νόμο, τον πολίτη, τον καταναλωτή και τον σεβασμό των κανόνων του ανταγωνισμού, εκτός από χρέος μου, ήταν και μεγάλη ευχαρίστηση».

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος



www.zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου