Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Σάββατο 27 Μαρτίου 2010

Αθωώθηκε για ακόμη μια φορά ο Απόστολος Βαβύλης


Ακόμη μια φορά άκουσε το Αθώος ο Απόστολος Χρ. Βαβύλης, χθες το μεσημέρι στο Πρωτοδικείο Αθηνών όπου εμφανίστηκε να δικαστεί μόνος και χωρίς συνήγορο υπεράσπισης.

Ενώ είχε την δυνατότητα να ζητήσει και να πάρει αναβολή λόγω της αποχής των Δικηγόρων, εν τούτοις ο Βαβύλης ζήτησε να προχωρήσει η δίκη του που αφορούσε την κατηγορία ότι φορούσε "χωρίς άδεια ράσο" κατά την μεταφορά του στην Ελλάδα από την Ιταλία τον Απρίλιο του 2006.

Ο ίδιος δήλωσε εξ' αρχής αθώος από τις κατηγορίες και υπερασπίστηκε την επιλογή του να φορά το ράσο για το οποίο δήλωσε ότι είναι "σάκος μετανοίας, προσευχής. νηστείας και αφάνειας- νέκρωσης δηλαδή κατά κόσμον και όχι στολή λειτουργού που είναι ο Διάκονος, ο Πρεσβύτερος και ο Επίσκοπος".

Σε ερώτηση του Προέδρου γιατί κατά την δικάσιμο δεν φορούσε το ράσο εφόσον το φέρει νομίμως απήντησε: "Ο Χριστιανός είναι πάντοτε νομοταγής πολίτης εφόσον αυτό δεν αντιτίθεται στην Πίστη του και τους όρκους του απέναντι στο Θεό.

Δεδομένου λοιπόν ότι η Πολιτεία αποφάσισε να με παραπέμψει - αδίκως κατά την γνώμη μου - σε δίκη για το ζήτημα αυτό, μέχρι την απαλλαγή μου υπακούω στους Νόμους του Κράτους του οποίου είμαι πολίτης..."

Στη συνέχεια προσκόμισε σειρά αποδεικτικών εγγράφων και φωτογραφιών που έπεισαν απολύτως το Δικαστήριο το οποίο μετά την απαλλακτική πρόταση της Εισαγγελέως της Έδρας έκρινε αυτόν ΑΘΩΟ από την κατηγορία της "αντιποίησης στολής του λειτουργού της Ορθοδόξου Ανατολικής του Χριστού Εκκλησίας".

Αμέσως μετά το πέρας της δίκης του Απόστολου Βαβύλη (π. Ραφαήλ-δόκιμος μοναχός και με την "βούλα" της Δικαιοσύνης πλέον...) η «Romfea.gr» επικοινώνησε μαζί του όπου δήλωσε τα εξής:

«Κύριε Πολυγένη, όπως είχα δηλώσει και στην αποκλειστική μου συνέντευξή στο Πρακτορείο σας πριν λίγους μήνες, βλέπε σχετικό σύνδεσμο: ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ

Οι συκοφαντίες, τα ψεύδη, οι κακότητες και η εμπάθεια που υπήρξαν οι πραγματικές αιτίες πίσω από τις δεκάδες χαλκευμένες εναντίον μου κατηγορίες, καταρρέουν μία-μία με τη χάρη του Χριστού μας που είναι "η Οδός, η Αλήθεια και η Ζωή". Ταλαιπωρήθηκα και ταλαιπωρούμαι ακόμη, διασύρθηκα και μαζί μου η οικογένειά μου, επειδή κάποιοι κατ' όνομα ορθόδοξοι και δυστυχώς ανώτεροι και ανώτατοι πνευματικοί ηγέτες αποφάσισαν ότι έπρεπε να χτυπηθεί ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος».

«Όλα επιτρεπόταν σ' αυτό τον πόλεμο κατά ενός ανθρώπου που είμαι βέβαιος ότι αφενός τώρα βρίσκεται εις χώρα ζώντων ένθα επισκοπεί το Φώς του Προσώπου του Χριστού μας και αφετέρου η ιστορία θα κρίνει ως ένα εκ των σημαντικοτέρων σύγχρονων Ορθοδόξων Εκκλησιαστικών Ηγετών. Ακόμη και το δικαίωμά μου να ταφώ κατά κόσμον, να φορώ το ράσο, το ένδυμα αυτό, το σάκο της συντριβής, του πένθους και της μετάνοιας, αμφισβητήθηκε και μετετράπη σε κατηγορία για να υποστηριχθεί ότι είμαι "ο άνθρωπος με τα χίλια πρόσωπα...". Με πίστη στην Ελληνική Δικαιοσύνη, ακόμη και χωρίς συνήγορο υπεράσπισης, εμφανίστηκα με ταπείνωση και συντριβή διεκδικώντας το δικαίωμά μου να ζω όπως αποφάσισα και να φορώ αυτό που απορρέει αυτή την επιλογή», συνέχισε ο Απόστολος Βαβύλης.

Επίσης, τόνισε: «Οι διώκτες και οι συκοφάντες μου για ακόμη μια φορά, βρίσκονται απέναντι στο Θεό της Δικαιοσύνης, της Αλήθειας, του οποίου το Πάθος θα βιώσουμε σε λίγες μέρες μαζί με την Ζωηφόρο του Ανάσταση. Προσεύχομαι να τους δώσει την μετάνοια για να καταλάβουν πως ότι κι αν μηχανευτούν, όσο κι αν προσπαθήσουν να εξοντώσουν έναν αθώο, πάντοτε θα αποτυγχάνουν διότι γέγραπται: "...Κύριος φωτισμός μου καὶ σωτήρ μου τίνα φοβηθήσομαι κύριος ὑπερασπιστὴς τῆς ζωῆς μου ἀπὸ τίνος δειλιάσω; ἐν τῷ ἐγγίζειν ἐπ' ἐμὲ κακοῦντας τοῦ φαγεῖν τὰς σάρκας μου οἱ θλίβοντές με καὶ οἱ ἐχθροί μου αὐτοὶ ἠσθένησαν καὶ ἔπεσαν, ἐὰν παρατάξηται ἐπ' ἐμὲ παρεμβολή οὐ φοβηθήσεται ἡ καρδία μου ἐὰν ἐπαναστῇ ἐπ' ἐμὲ πόλεμος ἐν ταύτῃ ἐγὼ ἐλπίζω, μίαν ᾐτησάμην παρὰ κυρίου ταύτην ἐκζητήσω τοῦ κατοικεῖν με ἐν οἴκῳ κυρίου πάσας τὰς ἡμέρας τῆς ζωῆς μου τοῦ θεωρεῖν με τὴν τερπνότητα τοῦ κυρίου καὶ ἐπισκέπτεσθαι τὸν ναὸν αὐτοῦ, ὅτι ἔκρυψέν με ἐν σκηνῇ ἐν ἡμέρᾳ κακῶν μου ἐσκέπασέν με ἐν ἀποκρύφῳ τῆς σκηνῆς αὐτοῦ ἐν πέτρᾳ ὕψωσέν με..." (Ψαλμός κστ')

«Τώρα για όσους επιμένουν να ασχημονούν, να υβρίζουν, να ψεύδονται και μάλιστα εις εξ αυτών ενώ είναι Επίσκοπος!!!, να ειρωνεύονται και να δρουν "υπογείως" όπως τα τέκνα του σκότους και του διαβόλου, ο δρόμος της Δικαιοσύνης όπως ήδη έχω δηλώσει έχει ανοίξει με σειρά αγωγών. Δεν ήθελα να ενάγω ιερωμένους πολλώ δε μάλλον έναν Επίσκοπο. Επειδή όμως η Αλήθεια είναι ο ίδιος ο Χριστός και η ουσία του Ευαγγελίου Του, είμαι υποχρεωμένος να το πράξω. Ζήτησα μόνον να πουν την αλήθεια, ούτε χρήματα, ούτε τίποτε. Δεν το έπραξαν. Θα υποχρεωθούν να το κάνουν ενώπιον της Δικαιοσύνης στην οποία θα προσκομίσω αδιάσειστα στοιχεία. Φαίνεται κύριε Πολυγένη πως η αυτή η απλή λεξούλα η λέξη "ήμαρτον - συγνώμην" στην εποχή μας έγινε πολύ μα πολύ ακριβή και δύσκολη να ειπωθεί».

Πάντως, εμείς εύλογα παρατηρούμε: "ποιός ή ποιοί ενοχλήθηκαν τόσο πολύ επειδή ένας άνθρωπος φορά το ράσο ακόμη και μέσα στη φυλακή όπου μάλιστα επιτελεί έργο ευαγγελισμού σε συνεργασία με πληθώρα ιερέων, εθελοντών της Αδελφότητας Θεολόγων "Ο ΣΩΤΗΡ" που μάλιστα είχε ως αποτέλεσμα την βάπτιση 10 μουσουλμάνων συγκρατουμένων του;

Τέλος, αν δηλαδή φορούσε κελεμπία μουσουλμάνου ή πορτοκαλί ράσο βουδιστή κανένας δεν θα είχε πρόβλημα; Νομίζουμε ότι κάποιοι πρέπει να σταματήσουν τον πόλεμο που πια δεν είναι κατά ενός προσώπου που δικαιώνεται διαρκώς από τη Δικαιοσύνη, αλλά τον πόλεμο κατά των εργατών του ευαγγελίου.


www.romfea.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου