Η αναβάθμιση των σπουδών των μειονοτικών δασκάλων, προκειμένου να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχεται στα παιδιά της μειονότητας, είναι ο στόχος του υπουργείου Παιδείας, όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση-απάντηση δημοσιευμάτων του χθεσινού Τύπου για την Ειδική Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (Ε.Π.Α.Θ.).
Συγκεκριμένα στην ανακοίνωση του υπουργείου τονίζεται ιδιαίτερα ότι η μέχρι σήμερα λειτουργία της Ακαδημίας δεν ανταποκρίνεται στο αίτημα για ισότιμη κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων με τους λοιπούς εκπαιδευτικούς της χώρας, οι οποίοι είναι από εικοσαετίας απόφοιτοι Πανεπιστημιακών Τμημάτων τετραετούς διάρκειας σπουδών.
Στην ανακοίνωση τονίζεται, ιδιαίτερα, ότι το υπουργείο αποκλείει κατηγορηματικά τη διδασκαλία των μειονοτικών μαθητών από Τούρκους μετακλητούς εκπαιδευτικούς, πέραν των ήδη υπηρετούντων με βάση τις διμερείς ρυθμίσεις. Εξάλλου, σχετικά με τις ανησυχίες που έχουν εκφρασθεί για το κενό των δασκάλων που μπορεί να προκύψει στο μέλλον στα μειονοτικά σχολεία από τη μη εισαγωγή εφέτος στην Ακαδημία, το υπουργείο τονίζει ότι με την πλήρωση του ακαδημαϊκού έτους 2011-12 θα έχουν αποφοιτήσει 38 ακόμη φοιτητές, ενώ ο κατάλογος των αδιόριστων αποφοίτων αριθμεί 224 αποφοίτους.
Τέλος, επισημαίνεται ιδιαίτερα ότι «δεδηλωμένη πρόθεση του υπουργείου είναι η ουσιαστική αναβάθμιση της μειονοτικής εκπαίδευσης, για την ισότιμη ένταξη των παιδιών στην κοινωνία και την οικονομία».
Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010
Υπουργείο Παιδείας Στόχος η ισότιμη κατάρτιση των μειονοτικών δασκάλων με τους άλλους εκπαιδευτικούς
Ετικέτες
εκπαιδευτικές α-ρυθμίσεις
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου