Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Η θαυματουργός εικόνα "Παναγίας της Κεράς"απο το χωριό Μονή του Δημου Ανατολικού Σελίνου

Τετάρτη 20 Οκτωβρίου 2010

Δεν είναι διεφθαρμένος κ. Παπανδρέου;



papandreou_montazΚύριε Παπανδρέου όταν είπατε στον επικεφαλής του Eurogroup κ. Γιούνγκερ: «Κυβερνάω μια χώρα διεφθαρμένων συμπεριλάβατε κι εμένα, γιατί είμαι Ελληνας εξ Ελλήνων γονέων Ορθοδόξων το γένος και κάτι παραπάνω, γίνομαι άφρων καυχώμενος γι’ αυτό είμαι Σαρακατσάνος ήγουν λάγαρος και καθάριος Ελληνας και επιπλέον Τσεπελοβίτης.

Το χωριό μου κατά πληθυσμιακή αναλογία είναι το χωριό των ευεργετών ανδρών που προσέφεραν τα πάντα για την γενέτειρα γη και την καθ’ όλη Πατρίδα. Τους Τσεπελοβίτες ο χρόνος τους φθείρει αλλά τίποτα και ποτέ δεν τους διαφθείρει.

Αν βρεις κ. Παπανδρέου ότι εγώ καταχράστηκα μια δεκάρα του Ελληνικού δημοσίου θα εγκλεισθώ αγογγύστως ισοβίως σε όποια φυλακή επιλέξετε εσείς. Αν διαπιστώσετε ή αποδείξετε ότι απεπειράνθην ή επιχείρησα να δωροδοκήσω Δημόσιο Υπάλληλο για να κάνω τις παράνομες δουλειές μου να με τουφεκίσετε στο Σύνταγμα προς παραδειγματισμό.

Δεν ξέρω κ. Παπανδρέου γιατί προβήκατε σ’ αυτή την ισοπέδωση. Σας πληροφορώ ότι είμαι πένης αλλά έντιμος γι’ αυτό το σπαθί μου δεν είναι λαδωμένο και ως εκ τούτου δεν δέχεται μύγες. Η κόρη μου κ. Παπανδρέου είναι πτυχιούχος με διδακτορικό άνεργη, αλλά δεν φίλησα καμία κατουρημένη ποδιά να την διορίσω.

Κύριε Παπανδρέου η αγωγή μου και η καταγωγή μου δεν μου επιτρέπει να κατέλθω εις βαρυτάτας απρεπείας λόγων γι’ αυτό θα πρέπει να φροντίσετε να με αποκαταστήσετε γιατί σκοπεύω να ταξιδέψω εις το εξωτερικό και δεν θέλω να με δείχνουν οι ξένοι και να λένε με απαξίωση να ο διεφθαρμένος Ελληνας.

Εγώ κ. Παπανδρέου σεβάστηκα την αρχή να μην σας κρίνω όσες φορές απουσιάζετε στο εξωτερικό εσείς όμως ευρισκόμενος στο εξωτερικό με εκθέσατε ανεπανόρθωτα. Τι να πω στο παιδί μου όταν με ρωτήσει: Γιατί σε αποκάλεσε «διεφθαρμένο» ο Πρωθυπουργός, πατέρα;

Κύριε Παπανδρέου, δεν τρέφω αυταπάτες ότι το κείμενό μου αυτό θα φθάσει στα χέρια σας, αλλά θα διαβαστεί από Ελληνες και ίσως φθάσει στην ακοή σας. Δεν πειράζει όμως εγώ με την συνείδησή μου θέλω να τα έχω καλά. Γιατί όπως έλεγαν οι αρχαίοι πρόγονοι: Φοβερόν το εμπεσείν εις χείρας Θεού ζώντος.

ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ Δ. ΚΑΨΑΛΗΣ


www.elora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου